BILLARDKLUBBEN

Starter sæsonen igen - med både et  Dame- og et Herrehold. Damerne spiller på tirsdage og Herrerne spiller på onsdage.

Se kalenderen

INTERN BILLARD TURNERING DAMER -HERRER LØRDAG:23-10-2010.KL.1000

Vi mødtes i stuen lørdag den. 23-10-2010 kl. 1000 cirka 30 var mødt op, først lodtrækning så vi kunne komme i gang, spillerne trak ovenpå, mens jørgen og jeg gik igang med middagsmaden, denne gang forloren hare. Dan passede baren på første salen , mens Erik var så heldig at han havde fået weekend vagten i stuen. Ca kl.1200 spiste vi frokost og fik tanket vores væskedepoter op. Spillerne indtog igen første salen , mens der nedenunder blev ryddet af og vasket op .Ca.1400 var vi færdige og vi mødtes alle i stuen . Herrene havde vundet med 8-2 det kunne man godt høre på deres gode humør, men damerne skal også have ros man kan tydelig mærke de bliver bedre og bedre så hvem ved næste gang er det måske dem der kan hovere. Det var igen en dejlig dag med godt kameratskab og hygge, Alle skal have tak for hjælpen ved arrangementet. Arrangementet sluttede ca.1600 .Næste opgave bliver for herrene i teglværksparken fredag d.12-11-2010

HILSEN HENNING

BILLARD TURNERING TEGLVÆRKSPARKEN __12-11-2010.kl.1600

Jeg havde aftalt med Ole Kok at vi skulle møde teglværksparken i vores årlige turnering d.12-11kl1600. Vi stillede med 8 mand af blandet alder men dog et meget stærkt hold, vi ved jo af erfaring det ikke kan nytte at slække på opgaven når de spiller på hjemmebane.dog har de også mistet nogle af deres bærende kræfter (lars og sidst kurt ole bad os alle om vi ville holde 1 min stilhed) så de har måttet spille nye personer ind, men vi ved også når de spiller på hjemmebane er de ikke altid lige sjove at møde. Men jeg kan med stolthed fortælle vi vandt igen i år så pokalen er stadig i stuen.så til spillerne godt gået. Efter spillet havde Ole sørget for smørebrød som sædvanlig flot. øl og brændevin gik rundt ,snakken gik og som altid smadder hyggeligt. Ca2000 sluttede arrangementet. Ole vil som noget nyt spørge pigerne om de kunne tænke sig at møde deres 1 hold engang senere på året, (deres 2 hold vil åbenbart ikke møde dem mere gud ved om det var for at de tabte sidste gang) Det syntes jeg er en rigtig god ide så mere om det senere når Ole for snakket med Susanne.

HILSEN HENNING.

PS.fotografier fra de 2 turneringer er på hjemmesiden.

SIDSTE SPILLE DAG HERRER      30-03-2011
SIDSTE SPILLEDAG DAMER         29-03-2011

AFSLUTNING BILLARD TURNERING        08-04-2011 KL.1500.

Billeder Herre/Dame turnering okt. 2010

Billeder - Teglgårdsparken 2010